Resident Evil: posmrtný život Recenze

17. září 2010 v 15:36 | filmy
Hra skončila, člověče, konec hry. Čtvrtý živě-akční film v sérii Resident Evil je nechat podle skript prošpikovaný plot otvory a naprostý nedostatek vývoje charakteru nebo racionální motivace, které by jinak mohly dát prohlížeč z nějakého důvodu starat o něčí osud.

Pro ty, kteří potřebují rekapitulace, film začíná s olympijským back-obracející, vývrtku-spinning, zombie zabíjet, T-virus nakazit super-hrdinka Alice (Milla Jovovich) a její Foxy armádu klonů napadající ústředí darebné Umbrella Corporation. Její cíl: antagonista Albert Weskler (Shawn Roberts), které je později ukázalo, chce jíst Alice a získat její infekce-pružná DNA. Zní to logicky ...

Úvodní sekvence moudře svazuje klon plot vlákno a vrátí Alice do stavu více lidský a zranitelný, které (alespoň stručně) vytváří nějaké dramatické napětí. Brzy poté, film znovu další sérii pravidelných, Claire (Ali Larter), který se objevil trpí amnézií po nehodě hledání utopického, virus-free zóny na Aljašce.

Létající zpět do Hollywoodu v dvojplošník, Alice a Claire půdy na vrcholu zombie-obklopený vězení složité a jsou zavedeny do basketbalová hvězda, wanna-být herec, producent podrážející a jeho asistent, dlouho-ztracené člena rodiny (výhodné!) a některé staré kámo, kdo má rád vykukující na ženy ve sprše (to je doslova jen charakterový rys mu byla poskytnuta). Jejich cílem je vyhnout se velké, tajemné člun kotvící na pobřeží, což činí asi tolik jako slova smyslu, jak jíst někoho získat jejich DNA imunitu.

Ne pomoci Důležité je, že film je brzy, je trapné plot expozice podivně vklíněný přes několik overs hlas-a videozáznamy reference od Alice. Později, i přes návrat Alice k úmrtnosti, jak ona a Claire začít zapojení do kaskadérské kousky, které Chow Yun tuk by být schopna stáhl v akci John Woo velkolepé.

Kámen-stál vede ani zdát velmi znepokojen jejich obtížnou situaci. Rozkládajících se nemrtvých, přítomna, ale sotva představoval až do závěrečného aktu, jsou považovány pouze za nepříjemnost, sbírat asi tak z růstu z naší hrdinky jako hlodavec napadení. Samozřejmě, že to snižuje hrozbu jako výsledek, přičemž film podivně ploché a rozhodně nemají v ničem podobat děsí nebo vzrušení.

Alespoň 3D naštěstí odvádí pozornost od příběhu. Zbraně jsou kresleny a tah z obrazovky. Projektily dramaticky projít hlavy zombie. Ve filmu je nejvíce působivě shot scény, velké, těžkopádné, kat-jako postava (jejíž důvod existence, není ve skutečnosti vysvětlit), houpačky sekerou hlavu směrem k rámu. On také prasklin sprchové trubky, že sprej vzhůru - s jediným cílem, který se zdá být namáčení herečky Jovovich a Larter.

Samozřejmě, to vše je neškodný nesmysl, ale s mrzutý konec, který nastavuje další nevyhnutelné pokračování, Paul WS Anderson je Resident Evil: posmrtný život a jeho předchůdci cítit jako zárodek, který otálel příliš dlouho, a doufejme, že nás opouští stále více imunní vůči jeho vliv.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.